FAQ
Hieronder kan je de meest voorkomende vragen terugvinden. Mis je iets? Stuur ons dan even een mailtje en wij helpen je graag verder.
Inderdaad, na de afgesproken periode (3 maanden of 12 maanden) loopt je lidmaatschap en de betaling gewoon af. Wil je blijven komen? Dan koop je een nieuw lidmaatschap aan op basis van je behoeftes.
Nee, deze is persoonlijk enkel door jou te gebruiken.
Als wij willen dat jullie regelmaat kunnen opbouwen, dan moeten wij ervoor zorgen dat jullie de gewenste lessen kunnen volgen. Daarom engageren wij ons om de lessen te laten doorgaan, onafhankelijk van het aantal deelnemers.
Natuurlijk zijn er soms onverwachte omstandigheden, denk ziekte, ongevallen enzovoort en dan rekenen wij op jullie begrip.
De lidmaatschappen zijn zo opgebouwd dat je een regelmaat in je lessen krijgt. Maar natuurlijk willen we dat jullie ook een zekere flexibiliteit hebben. Dus kies je voor de 1 les per week, en wil je ze toevallig allemaal op 1 en dezelfde week volgen? Dat kan! Het gaat ons eerder om het principe.
Wil je op langere termijn meer lessen volgen dan kan je op elk moment overschakelen naar een ander lidmaatschap.
Wil je uitzonderlijk een les meer volgen dan gepland die maand? Dan kan je apart een lesje bijkopen aan de vanaf prijs in jouw lidmaatschap.
Dan hopen we ten eerste dat je snel weer beter bent. Met een doktersbriefje kan je je lidmaatschap pauzeren zolang het nodig is (minstens 1 maand).
Have fun!
Je kan je 3 maanden lidmaatschap met 2 weken pauzeren.
En je 12 maanden lidmaatschap 2 keer met 2 weken.
Opgelet de betalingen lopen gewoon door zoals gepland, je periode wordt gewoon verlengd.
Contacteer ons via info@thespacewithin.be indien je graag via debetkaart en/of in één keer wil betalen.
Contacteer ons via info@thespacewithin.be indien je graag via debetkaart en/of in één keer wil betalen.
Voor puur administratieve vragen mag je altijd mailen naar admin@thespacewithin.be​.
Ben je een zakelijke klant? Geef dan zeker je btw nummer in bij het reserveren van je plekje. Zo ontvang je een factuur voor je boekhouding.
Nee, deze is persoonlijk enkel door jou te gebruiken.
Inderdaad, na de vooropgestelde periode (specifiek per beurtenkaart, zie onze tarieven pagina) loopt je beurtenkaart af. Je krijgt hiervan steeds een automatisch mailtje wanneer je beurtenkaart bijna vervalt.
Wil je blijven komen? Dan koop je een nieuwe beurtenkaart of lidmaatschap aan op basis van je behoeftes.
Dan hopen we je nog snel in onze lessen te zien ツ. Het is helaas niet mogelijk om deze beurten over te zetten naar een nieuwe beurtenkaart.
Voor puur administratieve vragen mag je altijd mailen naar admin@thespacewithin.be​.
Ben je een zakelijke klant? Geef dan zeker je btw nummer in bij het reserveren van je plekje. Zo ontvang je een factuur voor je boekhouding.
Helemaal niets ツ!
Er is voldoende materiaal aanwezig in de studio dat je gratis kan lenen.
Om een les te boeken, heb je een beurtenkaart nodig. Zonder beurtenkaart kan je geen lessen boeken.
Een beurtenkaart kan je hier aankopen.
Opgelet, deze beurtenkaarten zijn allemaal beperkt geldig. Beurtenkaarten worden niet verlengd.
Je kan bij elke aankoop wel telkens kiezen wanneer je ze laat starten.
Voor de opleidingen en workshops kan je rechtstreeks boeken en betalen. Je hoeft dus niet eerst een beurtenkaart aan te kopen.
Je kan je les tot een half uur op voorhand boeken en tot 8u op voorhand annuleren.
Je kan je les tot een half uur op voorhand boeken en tot 8u op voorhand annuleren. Beide handelingen dien je via de website www.thespacewithin.be in orde te brengen. Een annulering per e-mail is niet geldig. Je vindt al je boekingen terug in jouw account. Hieronder kan je een makkelijke 'How To - les annuleren' terugvinden.
Je kan je les tot 8u op voorhand wijzigen/verplaatsen. Beide handelingen dien je via de website www.thespacewithin.be in orde te brengen. Een wijziging per e-mail is niet geldig. Je vindt al je boekingen terug in jouw account.
Sessies die plaatsvinden na de vervaldatum van je beurtenkaart zijn ongeldig, ook als ze voordien geboekt werden.
Voor puur administratieve vragen mag je altijd mailen naar admin@thespacewithin.be​.
Ben je een zakelijke klant? Geef dan zeker je btw nummer in bij het reserveren van je plekje. Zo ontvang je een factuur voor je boekhouding.
Een cursus (indien van toepassing) zal voor jullie klaarliggen in de studio. ツ
Schrijfmateriaal mogen jullie zelf meenemen.
Er is voldoende materiaal aanwezig in de studio dat je gratis kan lenen.
Thee en water staat voor jullie klaar. Mogen wij vragen dat jullie zelf je gebruikte glazen even afwassen?
Het toilet & de kleedkamer zijn toegankelijk.
We hebben een oven en een ijskast, dus jullie kunnen jullie eten klaarmaken voor tijdens de pauze.
Voor de Cupping opleiding dien je op voorhand zelf cupping cups aan te schaffen (zie https://www.thespacewithin.be/cuppingforemotionalrelease voor tips)
Parkeren gebeurt best op de Koningin Astrid laan, hier kan je telkens 4u staan.
In de kleine straten rond de studio kan dit ook, maar dan is het max 2u.
Het gemakkelijkste is om te betalen met de Indigo Neo.
Tenzij anders vermeld, kunt u uw workshop reservering annuleren tot 2 weken voor het evenement. In geval van annulering worden 20% kosten in rekening gebracht, studio tegoed zal worden gegeven voor het resterende bedrag. Een late annulering of no-show zal worden geteld als aanwezigheid.
Voor aanvullende informatie kan u onze Algemene Voorwaarden raadplegen.
Tenzij anders vermeld, kunt u uw training reservering annuleren tot 1 maand voor het evenement. Bij annulering worden 30% kosten in rekening gebracht, studio tegoed zal worden gegeven voor het resterende bedrag. Een gedeeltelijke aanwezigheid of ongemelde afwezigheid bij de training geeft geen recht op een volledige of gedeeltelijke terugbetaling.
Voor aanvullende informatie kan u onze Algemene Voorwaarden raadplegen.
Tenzij anders vermeld, kunt u uw retraite reservering annuleren tot 1 maand voor het evenement. In geval van annulering worden 30% kosten in rekening gebracht, studio tegoed zal worden gegeven voor het resterende bedrag. Een te late annulering of no-show wordt volledig in rekening gebracht.
Voor aanvullende informatie kan u onze Algemene Voorwaarden raadplegen.
Voor puur administratieve vragen mag je altijd mailen naar admin@thespacewithin.be​.
Ben je een zakelijke klant? Geef dan zeker je btw nummer in bij het reserveren van je plekje. Zo ontvang je een factuur voor je boekhouding.
Bij een annulering binnen de 24u, wordt er 50% van het bedrag in rekening gebracht. De resterende 50% wordt omgezet in een studiotegoed. Tot 24u op voorhand kan je zelf je afspraak beheren via het boekingssysteem: verzetten of annuleren.
